بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عمق فاجعه...!
نوشته اصلی توسط mohammad
آقای خادم عزیز شما اجازه بدین بنده هوادار از دلسوزی و عشق به تیمم و بعد از این همه صبر سکته کنم و به سکته یک هوادار نخندید.
دوست عزیز .. اینجا از بدو تاسیس تا الان که الان هست بعنوان سکوی ابراز احساسات و نظرات هواداران آبیدل تهیه و تاسیس شده و اینگونه خواهند ماند و بنده حقیر نیز با تمام سن و سالم خودم رو بیشتر از کوچکترین هوادار تیم محبوبم نمیدونم و هیچ ادعای بیشتر از این نکرده و نخواهم کرد و هیچ موقع به خودم یا دیگران مجال زیر سوال بردن احساسات دیگران را نداده ام.
اگر از این وضعیت کم سابقه سوء مدیریت در نقل انتقالات تیم ... من هوادار احساساتی کاسه صبرم لبریز شده باشه .. نه شما و نه هیچ کس دیگه اجازه خندیدن به این موضوع رو نداره.
این موضوع منو ناخود آگاه بیاد چوپان ساده ای انداخت که در عالم خود و به زبان ساده عشق خود آرزوی شانه کردن موی خدا و شستن پایش را داشت و حضرت موسی به آن بزرگی با شنیدن این صحبتها به سرزنش او پرداخته و خوب شعر معروفی که: "تو برای وصل کردن آمدی ... نی برای فصل کردن آمدی" و الی آخر ...
اینه که شاید شما آقای خادم یک سوپر هوادار بسیار صبور باشید و این حرکات برایتان جالب و خنده آور باشد .. ولی بگذارید من کاربر نوعی و هوادار ساده برای بهترین بودن تیم محبوبم بی صبری کنم و در عشق خود بسوزم و سکته کنم و این عشق و سکته را به سخره نگیرید

 
پاسخ مدیر وبلاگ:
 
سلام؛
دوست عزیز بنده اصلا قصد به سخره گرفتن شما را نداشتم.
بنده فکر میکردم با استفاده از مطلبی که شما نوشته اید و بازی با کلماتی که اصلا مفهوم مسخره کردن نداشت،ذهن هواداران جوانتر و احساسی تر را از ترک به بکباره تیم نوسط قاسم دهنوی و پیوستن به تراکتور دور کنم . در ضمن همانطور که درست تحلیل کرده بودم، امیر قلعه نویی هم از آقای ... در مصاحبه اخیرش نام برده بود که قصد دارند ستاره های وی را از تیمش جدا کنند و یا .....
دوست عزیز فکر نمی کردم شما سطحی به جمله بندی بنده نگاه کنید و عمق مطلب را کنار بگذارید.اینکه شما یک نوشته ای بر علیه کسی بنویسید و چند نفر از آن تشکر کنند،گواه درستی آن نیست.چون اگر اینگونه باشد که ....
در هر حال بنده وقتی پای یک مطلبی امضا خودم را قرار می دهم،لاجرم مسئولیت تمامی مشکلات آتی آنرا خواهم پذیرفت و همین جا بخاطر اینکه نتوانستم از بخشی از سطرهای یک هوادار قدیمی را به درستی در مطلبم استفاده کنم و منظورم را برسانم،از شما و همه کاربران سایت که آن مطلب را خواندن و برداشتی همچون شما کردند،عذر خواهی میکنم.
فقط خداکند که این فرهتگ و جرات عذرخواهی حتی در صورتیکه بدانیم اشتباهی رخ نداده ایم بین هم کاربران به خوبی جا بیافتد و احترام به نظرات یکدیگر سرلوحه کار در یک فضای مجازی قرار بگیرد.
دوست عزیز بازهم از شما عذرخواهی میکنم و صد البته متذکر میشوم این طعنه بخاطر این بود که فکر میکردم شما بیشتر از کاربران دیگربه متن می پردازید تا حاشیه!

موفق باشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 4 / 1391برچسب:پاسخ جوابیه!, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com